28 Mart 2014 Cuma

Beyoğlu'nu Keşfediyoruz! :)

Uzun zamandan sonra yazmak için oturabildim nihayet. O kadar dinamik bir hafta oldu ki, sanki üzerinden 1 ay geçmiş gibi hissediyorum. Ama artık geri döndüm. Şimdi kemerlerinizi sıkı bağlayın, hayal ekspresi harika bir yere gidiyor! :)

Her eğlencenin sonu iyi bitmez eminim siz de bunu tecrübe etmişsinizdir, geçen hafta biz de bunu yaşadık. Ve ben cumartesi sabahı gözlerimde yaşla uyandım. Baktım ağladım ağlayacağım, hemen gözyaşlarıma dur emrini verdim . Bu tip durumlarda bana ilaç gibi gelecek arkadaşlarımı ararım, yine öyle yaptım ve "Bulut popo" 'nun numarasını çevirdim, öğleden sonra yeni açılan AkasyaAvm' de buluşmak üzere sözleştik. Havanın güzelliğine ve güneşin mükemmel rengine yakışır şekilde bende rengarenk giyindim. Artık mükemmel bir güne hazırdım :)

Arkadaşımla birlikte başka bir arkadaşımızın yanına Şişhane'ye gittik. Aslında amacım arkadaşımı bırakıp bir an önce AkasyaAvm'ye geçmekti. Ta ki "Acaba Gram' a girsek mi?" cümlesini duyana kadaaar. Gram da neresi diyenler için hemen bir resim paylaşıyorum :)
(Lokasyonu yazının en son kısmında bulabilirsiniz.)

Dükkana ilk girdiğinizde gözünüze ilk çarpan harika görünen tatlılar ve sıcak bir mutfak ortamı oluyor. İçeri geçip oturduğunuzda ve etrafı şöyle bir gözetlemek için tavana baktığınızda ise dükkana adını veren gram sembollerini görüyorsunuz. Öyle ayrı ayrı masalarda otururum diye bekliyorsanız, cıııık yanıldınız! Kocaman bir masada diğer insanlarla beraber oturmak oldukça doğal Gram ' da. Menüye baktığınızda ise sıcaklık hala bozulmuyor. Çünkü bildiğimiz ev yemekleri biraz egzotikleştirilmiş, o kadar. Mutfağa baktığınızda ise kuşkonmazların aşçıların elinde nasıl işlendiğini, tavalarda pişen yemekleri ve aşçıların güleryüzlerini izleyebiliyorsunuz.

Gram' da gözlerimi kapayıp hayal ettiğim şey aşçıların birbirine biberleri fırlatmaları sonra birden şarkı söylemeye başlamaları, erkek aşçının gelip birden bayan aşçıyı dansa kaldırması ve sonra müşterilerin de dans etmeye başlamaları... Sizce de çok güzel olmaz mıydı? Bence böyle bir ortama çok yakışırdı.:) Gram 'da gözlemlediğim en büyük ve belki de tek eksiklik , o kadar sıcak bir ortam yaratılmasına rağmen etkileşimin az olması idi.


Yemeklere gelince, tek kelime ile enfesti! Menü çok zengin değil çok göz boyamıyor orası su götürmez bir gerçek. Fakat yemeklerin içeriği oldukça güzeldi. Ben kuşkonmazlı sote karides denedim, size de mutlaka öneriyorum. Menüyü inceleyebilirsiniz :)



Beyoğlu'na gidiyorsanız, hele bir de Şişhane'ye yolunuuz düşmüşse mutlaka bu sevimli yere uğrayııııın ! :) İlk durağımız Gram oldu. Şimdi bu yazıdaki mesaja gelince, Gram'a yolumu düşüren şey, güneşin parlaklığı ve herşeye rağmen güne iyi başlamak için kendimi zorlamam oldu. O yüzden her ne olursa olsun, camlar buğulu bile olsa pembe gözlüklerimizi çıkarmamalıyız, diyorum veeee burada sonlandırıyorum. :)













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder