9 Mart 2014 Pazar

En İnovatif Kulüp ! :)

Daha ilk yazımda etkinliklerin "vazgeçilmez temsilcisi" olduğumu belirtmiştim. Yine bir gün etkinlikleri incelerken Koç Üniversitesi'nin IndEx'14 etkinliğini gördüm. Nasılmış diye bir baktığımda 6 tane vaka analizi yarışmasını gördüm. İşte bu dedim, ve kaydımı yaptırdım. Ve böylece bir haftasonumu daha doldurmuş olmuştum :)

IndEx'14 etkinliği resmen profesyonellik kokuyordu. İmrenmedim desem yalan olur. Organizasyon şeması şimdiye kadar gördüğüm en güzel organizasyon şeması idi. Koç IES başkanı gerçekten iyi bir liderlik sergilemiş, ekip oldukça disiplinliydi ve organizasyonda yok yoktu (!). Sponsor patlaması yaşamış resmen organizasyon. Takdire şayan gerçekten. Hepimiz fazlası ile yedik içtik anlayacağınız ;) Magnumlar mı dersiniz, kahveler mi dersiniz neler neler vardı. Çok şey kaçırdı bence gelmeyenler :)

Sakın konuşmacılardan ve case studylerden bahsetmedim diye beğenmedim sanmayın. O kısmı diğer yazıma saklıyorum. Anlatacak o kadar çok şey var ki... ;)

Bu etkinlikte çok beğendiğim bir  başka özellik ise bu kulübün fazlaca yenilikçi olması oldu. Dedikodu kutusu, mentor-mentee sistemi ve eğlence yeri olarak The Game'in seçilmesi Koç IES'ei kendi adıma tebriklerimi sunuyorum ve + puanlarımı Koç IES'e veriyorum. Alkışlar Koç IES ve IndEx'14 e gitmeli bence :) Durun bir dakika bir kişiyi unutuyordum az kalsın! Benim tatlı mentorüm Ceren Sera KARAMAN. Bizim yüzümüzden sesi bile kısıldı. Ama ben bu kadar tatlı bir mentor görmedim ! :) Bir alkışta bizi 3 gün boyunca hiç yalnız bırakmayan Ceren Sera KARAMAN'a  gitmeli :)

Kısacası IndEx'14 ün tatlılığı karşısında gözlerime inanamadım! :)


Hayal ekspresinin ilk etkinliği IndEx'14 oldu. Şimdi yola devam ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder