31 Mart 2014 Pazartesi

Sihirli Değnek ! :)

Hayatta hiçbir şey planladığımız gibi gitmez zaten. Özellikle kurduğumuz hayaller çoğu zaman suya düşer ve sonrasında bize kalanlar kocaman kalp kırıklıkları olur. Ama bazen de öyle tatlı tesadüfler olur ki hayatta sizi mutluluğa boğar, sımsıkı sarar yaralarınızı. Şimdi kiserüvenimiz de tam o yaraları saran cinsten :)

Yazın ne zaman karşıya geçmek için E-5 ten geçsek Akasya'nın içindeki uçağı görüyorduk. Fakat Akasya Acıbadem açıldı açılalı bir türlü fırsat yaratıp gidememiştik. Bir cumartesi günü sonunda yolumuz Akasya Acıbadem'e düştü. İçeri girer girmez pamuk şeker pembesi ile bizi Victoria's Secret karşıladı. Aman tanrım, yok böyle bir güzellik! Kızlar derhal gitmelisiniz  ama içinden çıkabilir misiniz, bilemiyorum :) Gezdik, dolaştık, yemek yedik ayaklarımıza kara sular indi. Yüzümüzdeki gülücükler yorgunluğa dönüşmeye başladı derken, bir dükkan gördük.Adı Karınca Design! :)




Ben böyle bir dükkan göreceğim ve içeri girmeyeceğim. İşte herşey mümkün olur ama bu olmaz! İçeri girer girmez gözüme çarpan rengarenk şemsiyeye yöneldim ve sonra uzun bir süre dükkandan çıkamadım. Kuru kafalı pasaportum ve ona hediye almaya bayıldığım bir arkadaşıma aldığım hediye ile kasaya yöneldim. Hayattaki en büyük yoldaşım olan merakıma yenik düştüm (her zamanki gibi ) ve kasada bana yardımcı olan kişiyi soru bombardımanına tutmaya başladım. Nereden geliyor bu ürünler? Eleman arıyor musunuz? Ben bu soruları sorarken meğer izleniyormuşum(!). Sonradan adını öğreneceğim hatta müdür yardımcım olacak tatlı bayan Canan Hanım bana isterseniz bizimle çalışabilirsiniz diyerek cv mi göndermem için bir mail adresi verdi. Sonrasında Canan Hanım ile görüşmeler, Karınca Design'in Beyoğlu'ndaki merkezinde olan görüşmeler, bekleme süreleri derken ; şu an bu rengarenk insanların içeri girdiğinde mutsuz çıkamadıkları dükkanda satış temsilcisi olarak işe başladım. Tebrikler için şimdiden teşekkürleeeeer:)

İşin aslına gelirsek her şey o kadar hızlı oldu ki. Doğru mu karar verdim, yanlış mı? Yapabilir miyim, yapamaz mıyım? Derken işe başlayıverdim. Tabii bu işe başlamamda bana destek olan öyle biri vardı ki, onun da hakkını yememek lazım. Görüşmeye gitmeden önce Fırat ile yaptığım telefon görüşmesi bana o kadar rahatlatıcı geldi ki doğru karar verdiğimi anladım. Bu arada Fırat İzmir'de ve biz bir organizasyonda tanıştık, enerjimiz uydu ve arkadaşlığımız başladı. Yani demem o ki bazen bir insanın sizi etkilemesi için, yanı başınızda olmasına gerek yok. Öyle tatlı biridir, düşündüğünü ve güvendiğini o kadar iyi hissettirir ki çok uzun zaman tanıdıklarınızdan bile daha etkili  hale geliverir hayatınızda. Bu teşekkür kısmını yazmasam en daimi blog okuyucuma haksızlık etmiş olurdum :)

Hayal ekspresinin benim için en güzel serüveniydi işe başladığım bu güzel hafta. Hissettiğim en güzel şey ne biliyor musunuz? Sihirli değneğim varmış gibi hissediyorum, kötü giden bir günün ardından müthiş bir iş ve yeni umutlar. Ufacık bir şeyi bile değiştirmek insana müthiş bir enerji veriyor. Denemeye değer bence. Hazır yaz gelmişken siz sihirli değneğiniz ile neleri değiştirmek istersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder