4 Mart 2014 Salı

Selam Ben Geldim ! :)


Kendini tanıtma kısımlarını hep sevmişimdir. Derya ben.  Mühendis adayıyım.  Fazla meraklıyım, biraz da inatçıyım (gerçekten biraz :) ) , söz konusu yeni fikirler olduğunda oldukça heyecanlıyım, matematik öğretmenliğinden tutun ;  parti şirketinde çalışmaya kadar her işte varım. Temsilci olmak yakın zamanlı hobim oldu .  Herkesin sevgilisi olan birine aşığım ; İstanbul’a tabi ki… 
Şimdi merak ediyorsunuzdur, bu kadar farklı şeylerle uğraşan biri ne yazacak olabilir diye. Haklısınız, çünkü ben de uzun zaman bunu düşündüm. Her şey benim biricik mentorum ile  başladı (Böyle övülmeyi pek sevmiyor ama içimden geliyor ne yapabilirim? ).Kendisi dalında uzman blog yazarlarından biridir. Şu an çok ünlü bir blogger  değil  ama olacağına eminim.  “Herkesin bir bloğu olmalı” dedi bir gün. E yani benim gibi birine bunu derse, hemen açmaya kalkarım.  Kendimi nasıl geliştirsem ne yapsam diye yer arıyorum zaten, bu fikri de sevdim. Ama gelin görün ki blog açma kararımdan bu yana tamı tamına 37 gün geçti. Çünkü ben hiçbirşeyin tutkunu değilimdir, bir sanatçıya aşık olamam, birini delicesine takip etmem, arabalara ya da felsefik şeylere de pek merakım yoktur. Laf aramızda bağlanma korkumdan kaynaklanıyor bunlar (!) :) Anladığınız üzere benim blog anlayışım birşeyi seveceksin, ilgi duyacaksın, sonra gözlemleyeceksin ve artık en tat verici kısım yazıya dökeceksin sonra daaa okunmayı bekleyeceksin :)
Düşündüm, düşündüm, düşündüm 10 gün boyunca düşündüm. Sonra birden ampül yandı ! Ya Derya dedim aslında seninde tutkunu olduğun bir şey var. Hayallerin! :) E iyi tamam var da senin hayallerini dinlemek insanların ne kadar hoşuna gider dedim. Blog fikrini askıya aldım. Sonra bir gün artık giderek samimi dostum olan “Evren” ile konuşurken  (bu arada “Evren” i yakın zamanda öğreneceksiniz! :)) dedim ki ben en iyisi insanlara “pembe gözlüklerle tatlı serüvenleri” anlatayım. Biricik aşkım İstanbul yanımda olsun, daimi dostum Evren de benimle olsun, biz gezelim ; sizde okurken hissedin. Hissetmek eveet evet doğru kelime bu. Hissedin, yapmak isteyin, heyecan duyun ve inanın! :)

Gördüğünüz gibi istatiksel veriler olmayan, öğüt vermeyen ( ya da inceden verebilirim belki :)) tatlı bir blog olucak bizimkisi.” Hayal ekspresi” kalkıyoooooor, bizimle gelmeye ne dersin? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder